skin-care

 

Investing-in-Skincare2

 

Cosmetic Banner2

 

Banner-LHR-4-1

 

 permanent makeup banner21

 

fat

 

ortodensi 

 

orthodensi

 

skin

leiser

micronidling

microderm

botox

 

 


اعمالی که سبب نابودی مفاصل شما می شود

 

get

 

اعمالی که سبب نابودی مفاصل شما می شود

 

جراحان بیمارستانی درنیویورک سیتی می گویند: جراحی افراد زیر ۶۹ سال در دو سال اخیرحداقل رشد ۱۵درصدی داشته است. به علاوه براساس آمارمرکز ملی سلامت در ده سال اخیرتعویض یا جایگزینی لگن بیش ازدوبرابرشده است و چون پزشکان از این جایگزینی ابراز نگرانی نمی کنند باعث شده است تا تعویض مفاصل همچنان یک انتخاب برای جوان ترها باشد.

تعویض مفصل همواره برای افراد مسن یک مشکل بوده است اما امروزه جراحی استخوان درسن۳۰ تا۴۰ سالگی یاحتی کمتر از آن نیز دیده شده است.

جراحان بیمارستانی درنیویورک سیتی می گویند: جراحی افراد زیر ۶۹ سال در دو سال اخیرحداقل رشد ۱۵درصدی داشته است. به علاوه براساس آمارمرکز ملی سلامت در ده سال اخیرتعویض یا جایگزینی لگن بیش از دو برابر شده است و چون پزشکان از این جایگزینی ابراز نگرانی نمی کنند باعث شده است تا تعویض مفاصل همچنان یک انتخاب برای جوان ترها باشد.

 

چه اشتباهاتی باعث آسیب رساندن به مفاصل می شود و چگونه ازآسیب رسانی به آنها جلوگیری کنیم؟

۱. شما مسئول و تنها مقصرهستید

اگر شما دونده ماراتن هستید یا ورزش های سه گانه را به تنهایی انجام می دهید ممکن است هنگام تقویت و انعطاف عضلات دچارعدم تعادل شوید و تکرارضربات ناشی ازاین عدم تعادل در طولانی مدت باعث ورم مفاصل و همچنین ساییدگی آنها شود.

 

۲. اضافه وزن

هنگامی که شمامی دوید مفاصل زانو ۷ تا ۹ برابر بیشتر وزن بدن را تحمل می کنند هرچندکه بدن شما از عهده آن برمی آید.مهم این است که اندازه را نگه دارید و ریسک ابتلا به ورم استخوانی را افزایش ندهید. براساس تحقیقات انجام شده در انگلستان,افراد با وزن بالا نسبت به افراد نرمال۴۰ درصد بیشتر در معرض خطرتعویض (جای گذاری) زانو هستند.

 

۳. پرش های کششی یاحرکت های کششی

تعادل بین قدرت وانعطاف پذیری کلیدسلامتی مفاصل است .هرچقدر پیرترمی شوید به همان اندازه به زمان بیشتری برای تقویت وانعطاف عضلات نیازدارید زیرا ماهبچه های مرتجع (قابل انعطاف) به تحریک مفاصل کمک می کنند.

 

۴. محدودیت در یوگا

فراتر از توانمندی هایتان جلو نروید. تمرینات شدیدمانند هیت تنها روش آسیب  رسانی به مفصل نیست، درحالی که یوگا باعث بالا بردن قدرت و انعطاف می شود.اماهرچیزی اندازه دارد و زمانی که از حد خودخارج شود نه تنها بدن را آماده نمی کند بلکه به آن آسیب  می رساند.تمرینات بیش ازاندازه آب استخوان را از بین می برد و زمینه را برای ورم مفاصل مهیا می سازد, بنابراین قبل ازانجام هرتمرینی، زمان لازم برای کسب آمادگی به خود بدهید.

تماس با ما

آیا سؤالی دارید ؟

آیا احتیاج به مشاوره و راهنمایی در زمینه های

پزشکی ، دندانپزشکی ، پوست و زیبائی دارید؟

 

ایمیل های ارتباطی با فروشگاه سه سین seseen :

 

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جهت تهیه محصولات با شماره های زیر

تماس حاصل فرمائید.

ثابت      06 - 05 41 66 88

همراه    7007070 0935

واتسآپ  7007070 0935

تلگرام    7007070 0935

 

 

حاضرین در سایت

ما 3 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم
شبکه های اجتماعی
 
TwitterTwitterFacebookRSSlinkedin

 اهداف وب سایت سه سین seseen

وب سایت  سه سین seseen با هدف ارائه خدمات مناسب در زمینه های  پزشکی  دندانپزشکی  پوست و زیبائی در آذر ماه سال 1393 توسط  دکتر نادر بهروان  تاسیس شد.
 
___________________________________________

 

Scroll to Top