skin-care

 

Investing-in-Skincare2

 

Cosmetic Banner2

 

Banner-LHR-4-1

 

 permanent makeup banner21

 

fat

 

ortodensi 

 

orthodensi

 

skin

leiser

micronidling

microderm

botox

 

 


مراقبت‌های روزانه برای داشتن پوستی بی نقص

تحقیقات نشان می‌دهد که اگر نمی‌توانید گوشی آیفون خود را از خود جدا کنید، بهتر است بدانید که مواد عفونی بسیاری از همین راه وارد پوستتان می‌شوند که به مراتب از مواد آلوده‌ی یک توالت عمومی بیشتر و مضرتر میباشد.

 

به دنبال راهکارهایی برای رفع چین و چروک صورتتان بوده و دوست دارید پوست شاداب و درخشانی داشته باشید؟ بهتر است به راهکارهای پیشنهادی ما عمل کنید:


۱.تلفن هوشمندتان را پاکسازی کنید


تحقیقات نشان می‌دهد که اگر نمی‌توانید گوشی آیفون خود را از خود جدا کنید، پس بهتر است بدانید که مواد عفونی بسیاری از همین راه وارد پوستتان می‌شوند که به مراتب از مواد آلوده‌ی یک توالت عمومی بیشتر و مضرتر میباشد. در واقع صفحه‌ی تاچ اسکرین گوشی شما بهترین مکان برای پخش شدن ویروس‌ها است که ممکن است با عطسه آن را به فرد دیگری هم منتقل کنید. برای تمیز نگه داشتن گوشی، آن را با یک تمیزکننده‌ی ضدباکتری چند بار در روز پاک کنید.


۲.پوستتان را در وضعیت مناسبی قرار دهید


ترتیب استفاده از محصولات بهداشتی شما به مراتب از نوع خود محصولات بسیار مهمتر میباشد. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که ترکیبات آن بتواند خیلی سریع و عمیق پوست را شسته و آن را خشک کند. اگر از بیش از یک محصول استفاده می‌کنید (مثلا یک سرم آنتی اکسیدان و رتین‌آ) سعی کنید از آن که غلظت کمتری دارد اول استفاده کنید. در اصل هرچیزی که راحت‌تر با آب حل می‌شود باید اول مورد استفاده قرار بگیرد. با این کار، کرمی که غلیظ‌تر و سنگین‌تر است می‌تواند ترکیبات محصول سبک‌تر را بپوشاند و مانع از نفوذ میکروب به پوست شود.


۳. محصولات لبنی را در رژیم غذاییتان بگنجانید


محصولات لبنی حاوی هورمون‌های گاوی هستند که باعث تحریک غده‌های تولید روغن و منافذ پوستتان می‌شود. سعی کنید حواستان به لبنیات مخفی در غذاها مانند مواد روی سالاد، پروتئین‌ها و شِیک‌ها باشد. هورمون‌های گاوی سرشار از چربی بوده و بهترین گزینه برای پوست محسوب می‌شوند.


۴. رتینول استفاده کنید


محققان می‌گویند همه باید از رتینول استفاده کنند. در واقع رتینول‌ها باعث تغییر ساختار پوست میشود و تولید کلاژن را افزایش داده و به سفتی و جوانی پوست کمک می‌کند. بسیاری از متخصصان پوست معتقدند که اگر تنها از یک محصول با خاصیت ضدسالخوردگی استفاده کنید، تجویز رتین‌آ گزینه‌ای فوق‌العاده خواهد بود و در بین سایر محصولات ضدآفتاب، میتواند از رشد سلول‌های سرطانی در پوست پیشگیری کند.

تماس با ما

آیا سؤالی دارید ؟

آیا احتیاج به مشاوره و راهنمایی در زمینه های

پزشکی ، دندانپزشکی ، پوست و زیبائی دارید؟

 

ایمیل های ارتباطی با فروشگاه سه سین seseen :

 

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جهت تهیه محصولات با شماره های زیر

تماس حاصل فرمائید.

ثابت      06 - 05 41 66 88

همراه    7007070 0935

واتسآپ  7007070 0935

تلگرام    7007070 0935

 

 

حاضرین در سایت

ما 5 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم
شبکه های اجتماعی
 
TwitterTwitterFacebookRSSlinkedin

 اهداف وب سایت سه سین seseen

وب سایت  سه سین seseen با هدف ارائه خدمات مناسب در زمینه های  پزشکی  دندانپزشکی  پوست و زیبائی در آذر ماه سال 1393 توسط  دکتر نادر بهروان  تاسیس شد.
 
___________________________________________

 

Scroll to Top