skin-care

 

Investing-in-Skincare2

 

Cosmetic Banner2

 

Banner-LHR-4-1

 

 permanent makeup banner21

 

fat

 

ortodensi 

 

orthodensi

 

skin

leiser

micronidling

microderm

botox

 

 


هشدارهای ضد پوستی ضد آفتاب

 

 

هشدارهای ضد پوستی ضد آفتاب

 

 

 

شش ماده ای که باید در استفاده از آنها احتیاط کرد ...

 

در حالی که در روزهای گرم و آفتابی نیمه اول سال علاقه مردم برای استفاده از انواع ضد آفتاب ها و محافظت کننده های پوستی بیش از پیش می شود ، نهادهای مختلف در ارتباط با سلامت از جمله سازمان غذا و داروی آمریکا ، در مورد این محصولات به مصرف کنندگان هشدار می دهند . موسسه مستقل زیست محیطی آمریکا نیز طی تحقیقی ، ایمنی و اثر بخشی 1400 کرم ضد آفتاب ، رژ

لب ترمیمی ضد ترک و خشکی لب ، لوازم آرایشی و لوسیون های SPF دار ( مقاوم در برابر اشعه مضر خورشید ) را بررسی کرده و نتیجه تحقیقاتش نشان داده است ، فقط 25 درصد از این محصولات در مقابل اشعه های خورشید حفاظت کافی ایجاد می کنند . در ادامه شش نوع از بدترین انواع ضد آفتاب ها را معرفی می کنیم :

 

ضد آفتاب های حاوی رتینول

رتینول یا همان ویتامین A می تواند خطر ابتلا به سرطان را در افرادی که در معرض نور آفتاب هستند افزایش دهد اما هنوز به علت آثار ضد پیری اش آن را به ضد آفتاب ها و لوسیو ها اضافه می کنند . این ماده ممکن است حساسیت پوست شما را در برابر نور آفتاب افزایش دهد . این جمله باید روی جعبه این ضد آفتاب ها نوشته شود :<< لطفا هنگام استفاده از این محصول و به مدت

یک هفته پس از آن ، کمتر در معرض نور آفتاب قرار بگیرد >> .

 

ضد آفتاب با SPF بالاتر از 50

SPF فقط میزان محافظت در برابر اشعه های UVB  که باعث آفتاب سوختگی می شود را نشان می دهد و کاربردی در مقابل اشعه های UVA   که باعث سرطان می شود ندارد یا بسیار ضعیف است ، اما این باور غلط وجود دارد که محصولات با SPF   بالاتر ، محافظت بیشتری دارند . سازمان غذا و داروی آمریکا در اطلاعیه ای تبلیغ محصولات با SPF بالای 50 را << دروغین و فریب

دهند >> می داند و این نوع تبلیغ را برای شرکت ها ممنوع کرده است .

 

ضد آفتاب های حاوی اکسی بنزن

اکسی بنزن یک ماده ضد آفتاب شیمیایی است که به وسیله پوست جذب می شود ، اما مشکل اینجاست کهاین ماده به راحتی پس از جذب وارد جریان خون می شود و مانند هورمون استروژن عمل می کند و در طولانی مدت می تواند باعث بروز عدم باروری و مشکلاتی در غده تیرویید شود . محققان روان پزشکی بر این باورند که این ماده شیمیایی برای سیستم عصبی سمی است . برای دچار

نشدن به عوارض این ماده برچسب محصولات را با دقت بخوانید . این ماده ممکن است همچنین با نام هایی مانند بنزوفنون یا بنزوفنون – 3 نوشته شود .

 

ضد آفتاب های پودری یا افشانه ای

زمانی که ضد آفتاب های افشانه ای را روی بدن خود اسپری می کنید ، سخت است بفهمید که آیا همه نقاط را پوشش داده است یا نه . این مشکل در مورد ضد آفتاب های پودری و آرایشی هم وجود دارد . سازمان غذا و داروی آمریکا ، فروش محصولات ضد آفتاب پودری یا موجود در مواد آرایشی را بعد از پایان سال 2013 ممنوع اعلام کرده است .

 

ضد آفتاب های حاوی مواد دافع حشرات

افزودن این مواد به ضد آفتاب ها لازم نیست و حتی احتمال دارد به پوست آسیب بزند . مواد دافع حشرات می توانند حاوی مواد شیمیایی موثری باشند اما به این محصولات فقط یک بار در روز احتیاج دارید در حالی که ضد آفتاب باید هر دو ساعت یک بار تمدید شود . طبق بررسی ها هر فرد بیشتر از یک بار در روز ، به استفاده از مواد دافع حشرات نیاز ندارد ، مگر زمانی که قصد پیاده روی طولانی در بیابان یا طبیعت را داشته باشد . البته در این حالت نیز حشرات فقط صبح زود و شب می توانند باعث آزار شوند که در این زمان ها هم اشعه های مضر آفتاب وجود ندارند ونیازی به ضد آفتاب ها پیدا نمی کنید !

 

مرطوب کننده ها ، رژ لب های ترمیمی و مواد آرایشی SPF  دار

کمتر از 10 درصد این محصولات ، معیارهای موسسه مستقل زیست محیطی که آمریکا را برای محافظت در برابر اشعه های UVA   و UVB   و ... دارند و بیشتر محصولات موجود در بازار چنین کارایی ندارند . هرگونه ادعا در این باره که این قبیل لوازم آرایشی می توانند از آسیب نور خورشید بر پوست جلوگیری کنند اغراق آمیز است . به علاوه بیشتر خانوم ها از این محصولات فقط یک بار در روز استفاده می کنند ، بنابر این اثر حفاظتی احتمالی آنها فقط برای یک مدت کوتاه ( چند ساعت ) است .  

تماس با ما

آیا سؤالی دارید ؟

آیا احتیاج به مشاوره و راهنمایی در زمینه های

پزشکی ، دندانپزشکی ، پوست و زیبائی دارید؟

 

ایمیل های ارتباطی با فروشگاه سه سین seseen :

 

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جهت تهیه محصولات با شماره های زیر

تماس حاصل فرمائید.

ثابت      06 - 05 41 66 88

همراه    7007070 0935

واتسآپ  7007070 0935

تلگرام    7007070 0935

 

 

حاضرین در سایت

ما 6 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم
شبکه های اجتماعی
 
TwitterTwitterFacebookRSSlinkedin

 اهداف وب سایت سه سین seseen

وب سایت  سه سین seseen با هدف ارائه خدمات مناسب در زمینه های  پزشکی  دندانپزشکی  پوست و زیبائی در آذر ماه سال 1393 توسط  دکتر نادر بهروان  تاسیس شد.
 
___________________________________________

 

Scroll to Top